بروز رسانی بازی Watch Dogs منتشر شد

بروز رسانی بازی Watch Dogs منتشر شد

بروز رسانی بازی Watch Dogs منتشر شد

شرکت یوبی سافت همزمان با انتشار آپدیت 1.04 بازی Watch Dogs 2 جزئیات این بروز رسانی را نیز منتشر کرد. این بروز رسانی نسبتا جزئی بوده و متاسفانه به دلیل مشکلاتی در آن کاربران بایستی پیش از اجرای بروز رسانی بخش چند نفره بازی را غیر فعال نمایند.

یوبی سافت با انتشار بیانیه ای اعلام کرد : ما بروز رسانی 1.04 را برای رفع برخی مشکلات که از زمان عرضه وجود داشته است منتشر کرده ایم . این پچ مشکلات مربوط به بخش چند نفره آنلاین را رفع نمی کند و تمرکز آن بر روی حل برخی باگ ها می باشد. ما در تلاشیم تا سایر مشکلات این بازی را نیز بر طرف نماییم.

از جمله ویژگی های این آپدیت می توان به رفع برخی باگ ها ، افزایش هیجان بازی و سلاح ها اشاره کرد. همچنین این بروز رسانی موجب بهبود کارایی در کنسول پلی استیشن 4 می شود که در ادامه می توانید جزئیات آن را ماشهده نمایید.

  • رفع مشکل ادغام اسلحه ها با emotes در کنسول های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان
  • بروز رسانی یک مدل NPC در کنسول پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان
  • رفع مشکل ناپدید شدن برنامه ها گوشی در کنسول پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان
  • بهبود نرخ فریم بازی و رفع مشکل لگ زدن در کنسول های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان
  • بهبود عملکرد بازی در کنسول پلی استیشن 4 پرو

موارد بالا برای کنسول پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان می باشد زیرا نسخه کامپیوتر بازی Watch Dogs 2 هنوز منتشر نشده است . نسخه کامپیوتر بازی Watch Dogs 2 در تاریخ 29 نوامبر ( 9 آذر) منتشر خواهد شد. لازم به ذکر است یوبی سافت اعلام کرده است که بخش چند نفره این بازی به زودی دوباره فعال شده و کاربران احتمالا می توانند آن را در آخر این هفته اجرا نمایند.

بروز رسانی بازی Watch Dogs منتشر شد