تانک در لباس تلفن هوشمند؛ معرفی Ulefone Armor

تانک در لباس تلفن هوشمند؛ معرفی Ulefone Armor

تانک در لباس تلفن هوشمند؛ معرفی Ulefone Armor

کمپانی های چینی و تنوع محصولات آنها در بازار تلفن های هوشمند آنقدر گسترده است که می توان برای هر سلیقه ای و با هر قیمتی چندین دستگاه مختلف از بین مدل های ساخت این کشور پیدا کرد. از گوشی های بسیار باریک گرفته تا دستگاه هایی با باتری 10000 میلی آمپر ساعتی. اما جدیدترین محصول کمپانی Ulefone، در حقیقت یک تانک در لباس تلفن هوشمند است.

این گوشی جدید که Armor (به معنی زره) نام دارد توسط لایه بسیار محکمی از پلی کربنات و روکشی از TPU ساخته شده که آن را در برابر هر گونه ضربه و سقوطی مقاوم می کند. همچنین این گوشی از استاندارد IP68 نیز پشتیبانی خواهد کرد که آن را در برابر آب و گرد و غبار نیز آسیب ناپذیر خواهد کرد. البته این پایان داستان های فنا ناپذیری این گوشی نیست. به گفته Ulefone، آرمور قادر است در دمای بین منفی 20 تا 80 درجه سلسیوس به راحتی به کار کردن ادامه دهد. از آنجا که احتمالا کار کردن با یک گوشی لمسی در شرایط سختی مانند طوفان یا سیل بسیار سخت به نظر می رسد، دکمه های ناوبری به صورت کلیکی و مکانیکی طراحی شده اند و یک کلید اختصاصی برای عکاسی نیز روی بدنه در نظر گرفته شده است. در نهایت هم یک دکمه اختصاصی اورژانس روی گوشی وجود دارد که با نگه داشتن آن به مدت 5 ثانیه، موقعیت جغرافیایی کاربر به همراه پیام درخواست کمک به شماره ای اضطراری که در گوشی وجود دارد ارسال می شود.

اما از نظر فنی، Armor از پردازنده MT6753 مدیاتک به همراه 3 گیگابایت حافظه RAM و 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی بهره می برد. دوربین اصلی گوشی 13 مگاپیکسلی بوده و یک باتری با ظرفیت 3500 میلی آمپر ساعت نیز برای آن در نظر گرفته شده است. از نظر نمایشگر، یا یک پنل 4.7 اینچی HD با چگالی پیکسلی 313ppi روبرو هستیم که به نظر کافی می رسد. Ulefone از نسخه ششم سیستم عامل اندروید بر روی این گوشی نیز استفاده کرده است. در حال حاضر قیمت پیش فروش Armor توسط کمپانی سازنده 160 دلار تعیین شده و قرار است به زودی با قیمت 200 دلار روانه بازار شود.

تانک در لباس تلفن هوشمند؛ معرفی Ulefone Armor

نصب تلگرام فارسی