رای گیری انتخاب بهترین گوشی سال 2016 از نگاه کاربران وب سایت سخت افزار

رای گیری انتخاب بهترین گوشی سال 2016 از نگاه کاربران وب سایت سخت افزار

رای گیری انتخاب بهترین گوشی سال 2016 از نگاه کاربران وب سایت سخت افزار

سال گذشته با همراهی تمامی همراهان وب سایت سخت افزار، اولین دوره از رای گیری انتخاب بهترین تلفن هوشمند سال از نگاه کاربران سخت افزار برگزار شد. در این دوره رای گیری که با مشارکت بسیار بالای کاربران همراه بود و با شکوه هر چه تمام تر برگزار شد، لومیا 950 اکس ال از مایکروسافت توانست عنوان بهترین گوشی معرفی شده در سال 2015 را در حضور رقبای بسیار سختی از شرکت هایی نظیر اپل، سامسونگ، سونی و اچ تی سی به خود اختصاص دهد. جالب آنکه پس از این اتفاق و در حالی که عده ای از انتخاب لومیا 950XL دچار تعجب شده بودند، رای گیری های انجام شده در سایر وب سایت های حوزه تکنولوژی نیز نتیجه مشابه ای را رقم زد. این نکته نشان دهنده دقت بالای کاربران وب سایت سخت افزار و عدم تصمیم گیری های احساسی از سوی آنهاست. حالا و پس از گذشت یک سال، قصد داریم دومین دوره از رای گیری انتخاب بهترین گوشی معرفی شده در سال گذشته میلادی را با همراهی شما برگزار کنیم.

در این دوره رای گیری نیز همانند سال گذشته 16 گوشی از برترین دستگاه های معرفی شده از سوی شرکت های بزرگ دنیای تکنولوژی رو در روی هم قرار خواهند گرفت. این 16 گوشی در 8 دسته دوتایی رو در روی هم قرار می گیرند و بین هر دسته رای گیری برای مدت زمانی مشخص انجام خواهد شد. گوشی هایی که رای بیشتری از سوی کاربران دریافت کنند به مرحله بعدی صعود خواهند کرد. این کار به تدریج پیگیری خواهد شد تا سرانجام بهترین گوشی معرفی شده در سال 2016 از نگاه کاربران سخت افزار انتخاب شود. مدت زمان رای گیری برای مسابقات دور اول (هشت رای گیری) هر کدام 2 روز خواهد بود. در مرحله دوم (4 رای گیری) هر یک از مسابقات 3 روز ادامه خواهند داشت. هر یک از مسابقات مرحله نیمه نهایی (2 رای گیری) به مدت 4 روز ادامه دارند و در نهایت رای گیری فینال نیز در 5 روز برگزار می شود. گوشی هایی که برای شرکت در این مسابقه انتخاب شده اند عبارت اند از:

 

Galaxy S7

iPhone 7

iPhone 7 Plus

Moto Z

Moto Z Force

Google Pixel

Xperia XZ

LG G5

LG V20

HTC 10

Huawei P9

Huawei Mate 9

Xiaomi Mi 5s

Xiaomi Mi Mix

Asus Zenfone 3

Oneplus 3T

فردا (پنجشنبه 4 آذر ماه) جدولی که مشخص کننده نحوه رو در رویی گوشی های مختلف با هم است منتشر خواهد شد و از همین ساعت نیز اولین رای گیری آغاز می شود. فراموش نکنید هر نوع تبلیغ، طرفداری و بحث و تبادل نظر در طول برگزاری این دوره رای گیری ها کاملا آزاد است و شاید راهنمایی های شما بتواند تعداد آرای بیشتر یا کمتری برای یک گوشی نتیجه داشته باشد. ساعت ها را برای ساعت 12 ظهر فردا تنظیم کنید. هیجان انگیز ترین مسابقه سال 2016 در حوزه تکنولوژی در ایران به زودی آغاز خواهد شد. 

 

رای گیری انتخاب بهترین گوشی سال 2016 از نگاه کاربران وب سایت سخت افزار