اندروید نوگا تا پایان 2016 برای وان پلاس 3 عرضه خواهد شد

اندروید نوگا تا پایان 2016 برای وان پلاس 3 عرضه خواهد شد

اندروید نوگا تا پایان 2016 برای وان پلاس 3 عرضه خواهد شد

حدود سه ماه از زمان عرضه ی نسخه ی رسمی جدیدترین نسخه ی سیستم عامل اندروید، موسوم به نوگا میگذرد و پس از ای گوشی های نکسوسی، اکنون نوبت دستگاه های غیر نکسوسی است که به اندروید 7.0 مجهز شوند. بر اساس گزارشات، انتشار اندروید 7.0 برای دستگاه ها بسیار آهسته در حال انجام شدن است و مانند همیشه، صاحبان گوشی های غیر گوگلی با تاخیر زیاد نسخه ی جدید را دریافت خواهند کرد. با این حال مانند سابق گوشی های پرچمدار زودتر این بروزرسانی را دریافت خواهند کرد. اکنون گوشی هایی از قبیل پرچمداران سونی و سامسونگ نسخه ی آزمایشی اندروید 7.0 را دریافت کرده اند. اکنون سرپرست بخش نرم افزار کمپانی وان پلاس نیز تاریخ عرضه ی نسخه ی نهایی اندروید نوگا را برای آخرین پرچمدار این کمپانی اعلام کرده است.

وان پلاس 3 سومین پرچمدار کمپانی وان پلاس است که با قیمت 400 دلار، یعنی نصف قیمت پرچمداران برند های مطرح وارد بازار شد در حالی که از مشخصات فنی بسیار خوبی از جمله چیپست اسنپدراگون 820 برخوردار است. اکنون بر اساس گفته های آقای Brian Yoon، سرپرست بخش نرم افزار وان پلاس، وان پلاس 3 تا پایان سال 2016 بروزرسانی اندروید 7.0 نوگا را به صورت OTA دریافت خواهد کرد. این در حالیست که بیلد آزمایشی اندروید 7.0 برای وان پلاس 3 این ماه منتشر شد تا پس از آزمایش کاربران و رفع باگ های احتمالی، نسخه ی رسمی تا پایان سال جاری عرضه شود.

وان پلاس اخیرا تصمیم بزرگی در مورد ساختار نرم افزاری گوشی های هوشمند خود اتخاذ کرده است بدین صورت که گوشی های این کمپانی برای کشور چین با نرم افزار Hydrogen OS عرضه میشوند در حالی که نسخه ی جهانی گوشی های این کمپانی از رابط Oxegen OS برخوردار خواهند بود. با تقسیم نرم افزاری گوشی های وان پلاس به این دو بخش، کار توسعه ی نرم افزاری دستگاه ها سریع تر انجام میشود. بدین ترتیب وان پلاس میتواند اندروید نوگا را تقریبا همزمان با سازندگان مطرحی از جمله سامسونگ منتشر میکند. هر چند ال جی در این مورد پیش دستی کرد و چند روز پیش نسخه ی رسمی اندروید نوگا برای جی 5 منتشر کرد. اما احتمالا سامسونگ انتشار نسخه ی رسمی اندروید چدید را از ماه های آینده برای گوشی های پرچمدار آغاز خواهد کرد.

اندروید نوگا تا پایان 2016 برای وان پلاس 3 عرضه خواهد شد

تلگرام نارنجی