اپل به دنبال حضور در دنیای عینک های هوشمند است

اپل به دنبال حضور در دنیای عینک های هوشمند است

اپل به دنبال حضور در دنیای عینک های هوشمند است

حضور عینک های هوشمند در دنیای گجت های دیجیتال به چندین سال قبل باز می گردد. در واقع اولین نمونه از عینک های هوشمند مدرن حتی پیش از اسمارت واچ ها در اختیار کاربران قرار گرفته بودند اما عدم پیش بینی نیازها اصلی باعث شد پروژه هایی نظیر گوگل گلس به سرعت متوقف شوند. با این حال در شرایطی که خبرهایی مبنی بر آغاز به کار مجدد گوگل بر روی پروژه گلس و همچنین روند رو به رشد هولولنز مایکروسافت شنیده می شود، اپل نیز از اعلام آمادگی برای آغاز رقابت خود در این بخش خبر داده است.

به گزارش بلومبرگ، اپل در حال بررسی شرایط برای حضور در بازار عینک های دیجیتال است. با این وجود اعلام شده که این ایده هنوز در فاز تحقیقاتی قرار دارد اما احتمالا می توان شاهد معرفی عینکی از سوی اپل بود که بتواند با دستگاه هایی مانند آیفون همگام سازی شده و تصاویر آنها را به صورت مستقل نمایش دهد. به این ترتیب پس از گوگل و مایکروسافت، اپل نیز وارد بخش ساخت عینک های مجهز به تکنولوژی واقعیت افزوده خواهد شد.

در بخش دیگری از این گزارش به این نکته اشاره شده که اپل نمایشگرهایی با میدان دید نزدیک را به یکی از بخش های زنجیره تامین کنندگان خود سفارش داده که البته در مقیاس تولید انبوه نیستند و تنها برای تست های درون شرکتی مورد استفاده قرار خواهند گرفت. بلومبرگ نتیجه گیری کرده است که در چنین شرایطی اولین نمونه از عینک های دیجیتالی اپل در بهترین شرایط پس از سال 2018 به بازار معرفی خواهند شد.

اپل به دنبال حضور در دنیای عینک های هوشمند است

واتساپ جی بی