فروش 9 میلیون گوشی هوشمند پرچمدار پی 9 توسط هواوی

فروش 9 میلیون گوشی هوشمند پرچمدار پی 9 توسط هواوی

فروش 9 میلیون گوشی هوشمند پرچمدار پی 9 توسط هواوی

فروردین ماه امسال بود که هواوی از پرچمداران سری P خود رونمایی کرد. پرچمدار هواوی در دو نسخه ی استاندارد و پلاس رونمایی شد و البته ی نسخه ی ارزان قیمت Lite نیز وارد بازار شد. از آنجا که پی 9 دارای مشخصات فنی بسیار خوب و قیمت رقابتی است، هواوی موفق شد یکی از ارزشمند ترین پرچمداران سال جاری را روانه ی بازار کند. از جمله ویژگی های بارز این پرچمدار، دوربین دوگانه ی آن است که با همکاری کمپانی Leica ساخته شده است. همان ظور که انتظار میرفت مقدار فروش هواوی پی 9 برای این سازنده ی چینی رضابت بخش بوده است.

هواوی دیروز در بیانیه ای خبری اعلام کرد که تاکنون موفق به فروش 9 میلیون دستگاه گوشی پرچمدار پی 9 شده است. بر اساس این بیانیه فروش پرچمداران هواوی در کشور چین و کشور های اروپایی بسیار خوب بوده است. در ادامه گفته شده است که تا شهریور ماه هواوی موفق به فروش 6 میلیون دستگاه پی 9 شده بوده و در دو ماه گذشته، 3 میلیون دستگاه دیگر از پرچمدار این کمپانی به فروش رفته است. هواوی در نمایشگاه IFA 2016، دو رنگ جدید قرمز و آبی متالیک را نیز از پی 9 را رونمایی کرد که مطمئنا در افزایش فروش پرچمدار هواوی تاثیر مثبتی گذاشته است.

اخیرا هواوی از فبلت پرچمدار میت 9 نیز رونمایی کرد که دارای مشخصات فنی بسیار خوبی است و از آنجا که گلکسی نوت 7 سامسونگ با شکست مواجه شد، هواوی میتواند از این فرصت همانند اپل استفاده کند و فروش خود را به طرز چشمگیری افزایش دهد. هواوی اکنون سومین برند پرفروش گوشی های هوشمند در جهان است و مدیر عامل این کمپانی چینی ادعا میکند این کمپانی میتواند تا دو سال آینده اپل را پشت سر بگذارد. در صورت چنین اتفاقی، هواوی به دستاورد عظیمی دست پیدا خواهد کرد.اما از سوی دیگر اپل نیز سازنده ای نیست که به این سادگی جایگاه خود را از دست بدهد. باید صبر کرد و دید که در آینده چه اتفاقاتی پیش خواهد آمد.

فروش 9 میلیون گوشی هوشمند پرچمدار پی 9 توسط هواوی

نصب بیتالک