مشخصات فنی احتمالی وان پلاس 4: دوربین دوگانه، باتری 4000 میلی آمپر و رم 8 گیگابایتی

مشخصات فنی احتمالی وان پلاس 4: دوربین دوگانه، باتری 4000 میلی آمپر و رم 8 گیگابایتی

مشخصات فنی احتمالی وان پلاس 4: دوربین دوگانه، باتری 4000 میلی آمپر و رم 8 گیگابایتی

تنها حدودا 4 سال از زمان فعالیت کمپانی وان پلاس میگذرد و قاطعانه میتوان گفت این سازنده ی چینی در این مدت زمان بسیار کم توانسته در این صنعت خوش بدرخشد. در سال 2014 وان پلاس اولین پرچمدار خود را که اولین گوشی هوشمند این کمپانی نیز به شمار میرفت روانه ی بازار کرد که توجه کاربران بسیاری را جلب کرد. پرچمداران وان پلاس به واسطه ی مشخصات فنی بسیار خوب و قیمت رقابتی، قاتل پرچمداران لقب میگیرد. پس از آن سال، وان پلاس سه گوشی دیگر را از جمله دو پرچمدار و یک گوشی رده بالا نیز وارد بازار کرد که همگی موفقیت های چشمگیری را برای این برند نوپا رقم زدند. حال چند هفته ای است که زمزمه هایی در مورد پرچمدار بعدی وان پلاس به گوش میرسد و اکنون بار دیگر مشخصات فنی این گوشی هوشمند منتشر شده است.

پرچمدار بعدی وان پلاس که ممکن است وان پلاس 4 نام داشته باشد، احتمالا از شیشه ساخته شده است و دارای یک پنل 5.3 اینچی امولد با رزولوشن QHD خواهد بود.  این در حالیست که وان پلاس 3، پرچمدار فعلی این کمپانی از صفحه نمایش فول اچ دی برخوردار است و در صورت صحت این گزارش، وان پلاس برای اولین بار از صفحه نمایش QHD استفاده خواهد کرد. از دیگر مشخصات فنی پرچمدار بعدی وان پلاس میتوان به چیپست اسنپدراگون 830 اشاره کرد. در بخش حافظه ی رم احتمالا این دستگاه در دو نسخه ی 6 و 8 گیگابایتی تولید خواهد شد و از 128 گیگابایت حافظه ی داخلی نیز بهره مند خواهد بود. این مشخصات در گزارشی که اوایل این ماه منتشر شده بود لو رفته بود.

اما در گزارش جدید این طور گفته شده است که دوربین اصلی پرچمدار وان پلاس را یک ماژول دوگانه تشکیل خواهد داد که از قابلیت های فناوری های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده نیز بهره مند خواهد بود و یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی نیز انرژی این پرچمدار قدرتمند را تامین خواهد کرد. در صورتی که پرچمدار بعدی وان پلاس تا پایان سال 2016 معرفیشود ، فاصله ی معرفی دو پرچمدار اخیر وان پلاس تنها 6 ماه لحاظ خواهد شد. در نسل های قبل وان پلاس هر سال تنها 1 پرچمدار را معرفی میکرد اما به نظر میرسد سازنده ی چینی برای نگه داشتن خود در کورس رقابت، استراتژی اکثر سازندگان را در پیش خواهد گرفت.  

اما به زودی احتمالا وان پلاس از نسخه ی بروزرسانی شده ی وان پلاس 3 نیز با نام OnePlus 3T رونمایی خواهد کرد که تغییرات این مدل نسبت به وان پلاس 3 چندان زیاد نخواهد بود. این پرچمدار به چیپست اسنپدراگون 821 و دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی با یک سنسور جدید مجهز خواهد بود و شاید وان پلاس به جای پنل امولد از LCD در این مدل استفاده کند. ضمن اینکه اندروید 7.0 نیز بر روی این دستگاه نصب خواهد بود. تاریخ احتمالی این دستگاه 15 نوامبر یعنی همین فردا گزارش شده است.

مشخصات فنی احتمالی وان پلاس 4: دوربین دوگانه، باتری 4000 میلی آمپر و رم 8 گیگابایتی

دانلود مستقیم تلگرام فارسی