پهپادی که جای مونوپاد را خواهد گرفت

پهپادی که جای مونوپاد را خواهد گرفت

پهپادی که جای مونوپاد را خواهد گرفت

کم کم باید برای جایگزین کردن هواپیماهای کوچک بدون سرنشین به جای مونوپادها برای عکس های سلفی آماده شویم. AirSelfie جدیدترین پهپادی است که دوربینی بر روی آن سوار است. این پهپاد بسیار کوچک در قاب موبایل به راحتی حمل میشود و در زمانیکه به آن نیاز ندارید دست و پاگیر نخواهد بود.

AirSelfie برای ثبت خاطرات ابزار بسیار جالبی است. این پهپاد قاب آلومینیومی دارد و ابعاد آن 9.5× 6.7× 1.5 سانتیمتر است. باتری ایرسلفی میتواند به مدت 30 دقیقه کار کند. همچنین این پهپاد با گوشی های آیفون 6، 6اس، 7، 7 پلاس، هوآوی P9، گوگل پیکسل و سامسونگ  گلکسی اس7 اج سازگاری دارد. برای کسانی که گوشی سازگار و یک پاوربانک برای شارژ ایرسلفی به دفعات دارند، استفاده از این ابزار میتواند بسیار جالب و هیجان انگیز باشد. ایرسلفی یک پورت میکرو یواس‌بی برای شارژ دارد. این هواپیمای بدون سرنشین از طریق وایفای به گوشی های آیفون و اندروید متصل میشود و کاربران میتوانند از طریق یک برنامه آن را کنترل کنند. برای این پهپاد سه حالت پرواز مختلف وجود دارد، برای “حالت سلفی” که ساده ترین حالت آن بنظر می آید، تنها نیاز است دوری یا نزدیکی پهپاد را برای بدست آوردن یک کادر مناسب تعیین کرد. دو حالت پیشرفته دیگر وجود دارد که یکی با استفاده از جوی استیک مجازی و دیگری با شبیه ساز کنترل کننده، پهپاد را کنترل میکنند.

ایرسلفی دوربین 5 مگاپیکسلی را برای عکاسی حمل میکند، همچنین این دوربین با کیفیت HD فیلمبرداری میکند. عکس ها و فیلم ها در حافظه 4 گیگابایتی آن ذخیره میشود، البته میتوان از طریق وایفای عکس و فیلم ها را طریق برنامه گوشی های سازگار دانلود کرد و به اشتراک گذاشت. ایرسلفی میتواند تا ارتفاع 20 متری پرواز کند و به مدت سه دقیقه در این ارتفاع باقی بماند.

کمپین Kickstarter در حال انجام کار بر روی این پروژه است. سازندگان این پهپاد به دنبال بودجه  هزار یورویی برای ساخت آن هستند که در حال حاضر  هزار یوروی آن تأمین شده است. قیمت این ابزار قرار است 179 یورو (189 دلار) باشد که شامل پهپاد، قاب موبایل و کابل میکرو یواس‌بی خواهد بود. ایرسلفی قرار است که در ماه مارچ سال 2017 (اواخر اسفند ماه) وارد بازار شود.

پهپادی که جای مونوپاد را خواهد گرفت